2. oktober 2011

Nå kan høstregnet bare komme!

Det er litt merkelig å handle høst- og vintertting, når man vandrer rundt i sommerkjole og solbriller, men kalenderen sier dog 2. oktober. Min sunne fornuft forteller meg at duskeregnet ikke er langt borte. Klok av skade, har jeg lært at det er nytteløst å handle når regnet først er her. Da er det ingenting igjen i størrelse "normal". Alt i medium og sko størrelse 38 er rensket fra hyllene. Dermed har jeg nå skoene stående, til det blir bruk for dem!

De siste årene har jeg trampet omkring i et par Sorel-støvler, men de har etterhvert sett sine beste dager. Dessuten har ullsokken inni dem, blitt utvidet, og den krymper ikke lenger i vask. Det var på tide å skaffe seg noen nye, og disse er både praktiske og litt tøffe, synes jeg.

Disse er fra Wolverine, men man får lignende i Timberland og andre merker. To runder med impregneringsspray, og de er klare for været!

Bildet er hentet fra eshoes sin hjemmeside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!