8. november 2012

Vin-fin spisestue




Det beste mangler på bildene, men gjestene får nøye seg med å vite at de var det beste!

ELLERS har spisestuen fått et lite løft siden forrige gang den ble fotografert; stolene har fått nytt trekk og bordet er malt hvitt. Angrer litt på bordet, fordi jeg var egentlig veldig glad i det sorte bordet mitt. MEN fikk det for meg at det også skulle ha en tur med kosten, en dag jeg var på jakt med pensel i hånd.

En praktisk gave min lille mann fikk for en stund siden, er de små figurene til å henge på glassene, så vet man hvilket glass som er sitt, selv om det etterhvert er godt brukt... De er i forskjellige farger, og skal bare henges på steten, smart! Synes også proppen er veldig søt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!