31. oktober 2011

Eksamensgave!

Endelig  var den verste overstått, og da får jeg som regel noe fint av meg selv. I dag ramlet jeg over disse på SLAGtilbud, og da klarte jeg ikke helt la være... Og jeg kan herved skrive under på at de er superdeilige å ha på føttene! Planen var å ha dem som hage-tøfler, men nå som jeg først har tredd dem på, er jeg red de blir værende der. Fine for føttene mine, i alle fall!!

Bildet er hentet fra Styleshop - som også har en fin pris når man er litt heldig med kronekursen!

I løpet av neste uke skal dere få se noen av de fine tingene som har ramlet inn av døren her den siste perioden. Gleder meg til å vise! Bursdagsbarnet (gutten min) er også veldig fornøyd :O)

Ha en hyggelig høstkveld!

1 kommentar:

  1. Flink pike! Flink som er snill med deg selv når du fortjener det, det er viktig!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!