24. oktober 2011

Eksamensferie

Hei hei på kvelden!

Velkommen til mine nye følgere!!! Er fremdeles litt ny i dette gamet, og plutselig oppdaget jeg at det var kommet 3 nye tli, og det er veldig hyggelig, velkommen skal dere være!

For tiden har jeg forsvunnet (les; druknet) i pensumlitteratur. Dermed blir det til en ufrivillig ferie fra blogglandia, men jeg vender sterkere tilbake om et par uker!

I mellomtiden får dere lese, skrive, bilde-titte og kose dere her i hygge-landet uten meg!

Store klemmer til alle!

3 kommentarer:

  1. Da er du velkommen tilbake til Blogglandia.
    Når du kommer.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Ferie må man ha! Nyt den :-)

    Jeg har forøvrig trukket mitt milde gavedryss. Du nådde ikke opp, desverre, men tusen takk for at du var med likevel! Trøstepremien er skrekk-suppe, tror jeg nok - men den må man lage selv :-)

    SvarSlett
  3. Haha Fie, takk for det! Ja, det har en tendens til å bli noen timer i bloggland hvis jeg først setter i gang. Det er så mange fine blogger! Derfor er det best å holde seg utenfor rekkevidde når andre ting krever ens oppmerksomhet! Nå har jeg bare 1 eksamen igjen, i denne omgang, så om en liten uke blir det godt å sette seg ned med en kopp te og nyte alle de fine innleggene!

    Ha en uper uke videre!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!